USB

Rudolf Novak novak@hvezdarna.cz
Thu, 20 Dec 2001 11:21:50 +0100

Ahoj fsem,

pred par dny jsem si nainstaloval stabilni 2.2.16(?) debian. je to
uzasne. jenomze:

1) nefunguje mi kolecko mysi. v /etc/X11/XF86Config mam:

 Section "Pointer"
    Protocol    "MousemanPlusPS/2"
    Device      "/dev/mouse"
    ZAxisMapping 4 5
    Buttons 5
end section

mam optickou PS/2 mys A4 Tech, zkousel jsem misto mouseman jeste i PS/2
bez niceho a nejede mi kulicka. nevite nekdo, zda je potreba na kulicku
Xka 4?

2) mam USB tiskarnu a ctecku karet k digitalnimu fotaku. Jde to nejak
pouzivat bez prechodu na unstable s jadrem 2.4 (byt me Filip presvedcil,
ze je to frozen a dost stable :))

3) Nefunguje mi odesilani zprav pres GnomeICU. Zkousel jsem tam nastavit
jak proxy tak no proxy a nic. Zpravy mi chodi, ale neodesilaji se.
Nevite nekdo cim to?

No, snad neco z toho bude mit reseni :)

Dik moc a ahoj

Rudolf