Prechod na debian

Petr Cech cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz
Thu, 20 Dec 2001 11:36:33 +0100

Filip Hroch napsal:

> tohle presne nevim, ja tedy pozivam jak na / tak na /home ext3, ale
> nevim, jak presne je to udelane primo pri instalaci, jestli jde zvolit
> rovnou ext3 (nebo nejaky jiny), nicmene minimalnle neni problem
> to nainstalovat na ext2 a pohrat si s tim tak aby to bylo oboje
> na ext3

pokud vim, tak woody ma bootovacky i s ext3

no, v unstable je i 2.2.2, ale nejak jeste neprobublal

pokud ho nedate formatovat, ale pripojit na /home tak ne. ale stejne, zaloha
je zaloha :-)

dobre :-) balik apt-howto

na cteni toho, co to rika a ne jen klapat. asi.

				Petr Cech

"Resistance is futile. Open your source code and prepare for assimilation."  Peak