Nejfunguje cestina po nainstalovani libc6_2.2-6

Radek Hnilica radek@moraviapress.cz
Fri, 2 Feb 2001 19:26:24 +0100 (CET)

	Dobry den,

> a nesel by udelat na ten adresar link? Ja vim, je to nesystemove,
> ale funkcni by to mohlo byt...

Jak jsme jiz psal, prehledl jsem, ze se mu ten soubor podarilo otevrit.
Jenom to zkousel na nekolika (trech) mistech a na poslednim se trefil.
Nesystemovym opatrenim se snazim vyhybat jako cert krizi.  Jsou to
kompromisy a jak se v jedne pisni spiva "kompromisy to su krysy".

Nakonec jsem to vyresil tak, ze debiandoc2<cokoli> spoustim s
prepinacem -l.  V zhledem k tomu ze debiandoc2 nespoustim rucne ale
pomoci skriptu, tak to ani nepoznam.  Jen na to musim myslet a nemam
to vyresene obecne pro pripad kdybych nejaky dokument psal v anglictine.

> Co ten program otvira predtim? Rekl bych, ze locale.alias, ale
> spokoji se s prvni hodnotou, kterou tam najde a nepatra dale...
> Nebo se mylim?

Dopel jsem k nazoru, ze locale.alias se neberou v potaz.  Nekde je
neco spatne, dle meho nazoru v glibc.

Mam radu problemu, a tenhle jsem po "jistem vyreseni" odsunul na konec.

--
Radek Hnilica <Radek_Hnilica at LinuxFan dot COM>