/var/lib/dpkg/status not found

Petr Cech cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz
Wed, 7 Feb 2001 16:45:26 +0100

Michal Kolesar napsal:
> Zdravim!
>
> odesel mi disk primoutovany k /var. Bohuzel nebyl zalohovan.
>
> Jaka koliv operace s dpkg hlasi nasledujici chybu:
>
> E: Couldn't stat the status file /var/lib/dpkg/status - stat (2 No such file
> or directory)
> E: The package lists or status file could not be parsed or opened.
>

> Je mozne nejak opet ozivit dpkg? Nejak jej zinicializovat?

teoreticky by melo jit podle /usr/share/doc ci /usr/doc zjistit, jake baliky
byly nainstalovany a pak je tedy nainstalovat. Lze treba vzit status z
base2_2.tgz a zbytek "preinstalovat". Nebo si muzete rucne vyhrat, ale asi
to nema cenu.

> Nebo je nutna kompletni preinstalace systemu..?

seznam baliku mate, konfiguraky taky, tak to zas takovy problem nebude, ne
:))
				Petr Cech

Resistance is futile. You all will be packaged