WINE

JVlasak@CSAS.cz JVlasak@CSAS.cz
Fri, 9 Feb 2001 07:46:04 +0100

Dobry den,

omlouvam se predem ortodoxnim Unixarum (sam se k nim, s dovolenim, take
radim), nicmene zivot me prinutil spoustet aplikaci napsanou pro M$ Win95.
Nainstaloval jsem WINE, ale pri jeho spousteni dostavam nasledujici hlasku,
ktera se opakuje a wine se nespusti. Predpokladam, ze mi neco chybi v
konfiguracnich souborech, podle hlasky mam podezreni na Win Registry, ale
ani s pomoci HOWTO,FAQ a manu se mi nedari pricinu odhalit.

Dekuji,
Jaroslav Vlasak.

wine ff.exe
err:win32:EnterCriticalSection Critical Section 0x807f5f0 wait timed out,
retrying (60 sec)
Building font metrics. This may take some time....