Groups v Debianu

buchal@brailcom.cz buchal@brailcom.cz
12 Feb 2001 12:40:39 +0100

>>>>> "PH" == Petr Herman <ph@lfmotol.cuni.cz> writes:

    PH: On Mon, Feb 12, 2001 at 09:51:50AM +0100, buchal@brailcom.cz wrote:
    :: kde bych prosím našel dokumentaci popisující účel jednotlivých skupin v
    :: Debianu? Myslím takový dokument, který by popisoval skupiny souhrnně.

    PH: To jsem moc nepochopil, jaké skupiny?  Myslíte sekce jako jsou admin,
    PH: base, comm, devel atd.?

Myslím skupiny na úrovni file systému.

    :: Snad by bylo ještě lépe získat dokument uvádějící základní principy
    :: Debianu z hlediska systému.

    PH: Nevím jestli máte na mysli něco jakio:

    PH: Debian Policy Manual
    http: //www.debian.org/doc/debian-policy/
    PH: Debian Documentation Project http://www.debian.org/doc/ddp

    :: "Na co by správce Debianu neměl zapomenout". "Jaká jsou hlavní specifika
    :: Debianu."

    PH: Hlavní specifikum vnímám v tom, že je to distribuce založená na free
    PH: software. Asi ze všech distribucí má nejpřísnější kriteria na to, co je
    PH: free a co není free a garantuje, že main distribuce bude vždycky free a
    PH: nebudou tam žádné dependecies na tom, co není free.

Měl jsem na mysli čistě systémová specifika, nikoliv koncepční, či filosofická.

    :: S přátelským pozdravem Jan Buchal

    PH: Zdraví Petr Heřman

S pozdravem

--