xdm vs. startx

Martin Masin masin@sun175.fzu.cz
Mon, 12 Feb 2001 15:21:42 +0100 (MET)

On Mon, 12 Feb 2001, Michal Bozon wrote:

> Zdravim.
>
> Jak mam nakonfigurovat potato, chci-li spoustet Xka jen obcas, a to ne
> pomoci xdm, ale startx? Zkusil jsem zavrazdit xdm a potom jsem spustil
> startx. X se sice nahodilo, ale zobrazil se jen background a kurzor mysi
> se pohyboval nekonecne ppoommaallu.
>
> V docu jsem nasel pouze to, ze doporuceny je ten zpusob s xdm.
>
> Kdyby to bylo slozite, stacilo by mi jen, aby se po spusteni linuxu xdm
> sice spustilo, sle nepreplo se to na Xovy virtualni terminal (tty7), ale
> zustalo to na tty1.

	V /etc/inittab nastavit patricny runlevel (nejlepe 2) a v adresari
/etc/rcX.d (X je cislo prislusneho runlevel, napr. /etc/rc2.d) pripadne
odstranit odkaz na XDM.

						Martin Masin

Mgr. Martin Masin	    	Phone  (4202) 20 318 430
Institute of Physics AS CR  	Fax    (4202) 31 23 184
Cukrovarnicka 10	    	e-mail masin@fzu.cz
162 53 Prague, Czech Republic	WWW http://www.fzu.cz/~masin/masin.html