Win ME

Zdenek Kabelac kabi@i.am
Mon, 19 Feb 2001 21:26:40 GMT

Petr Herman wrote:

> ----- Forwarded message from Robert Vacek <R@GOP.PILSEDU.CZ> -----
>
> Date:         Thu, 15 Feb 2001 12:58:03 +0020
> From: Robert Vacek <R@GOP.PILSEDU.CZ>
> Subject:      Win ME
>
> Vazeni pratele, pozor !!!
>
> Prave mi kolega oznamil, ze se pokusil nainstalovat Windows ME.
> Instalacni program se chova jako jeho tvurci sami, vubec nebere ohled
> na to, ze na disku jiz existuji (vlastne existovaly) oddily
> s jinym systemem a zabere vsechen prostor.

Tak to jsem musel udela nejakou chybu
Me se snasi celkem dobre oba systemy.

Dokonce jsem Billova v duchu pogratuloval, ze jeho fdisk umoznuje
nastavit
bootovaci flag na linuxovou ted M$ podporovanou primary partitioun,
cimz me umoznil abych WinME nastaloval a do linuxu zpet nabootval
aniz bych v celem procesu pouzil jedine bootvaci diskety.

Pokud si nectete pri instalaci navod a na vsechno mackate Yes tak
se nedivte...

kabi@fi.muni.cz