unstable debian

Jan Schier Jan.Schier@esat.kuleuven.ac.be
Fri, 23 Feb 2001 11:27:58 +0100 (MET)

> Na vsechno, co se pise v mailing listech + na to, ze i tak se obcas
> neco pokazi. Nez mi stihl dojit mail o tom, ze nechodi ifconfig, tak
> mi prestalo chodit eth0 :-) no proste to stoji spoustu casu.

To pisete o unstable (sid) nebo o testing (woody)?

Pokud si to dobre pamatuju, do testing maji jit veci, ktere jsou 14 dni v
unstable bez bug reports. Je testing pouzitelny, kdyz chci mit 'novejsi'
system nez potato, ale chci se vyhnout prusvihum jako viz vyse? Podle
Debian weekly news jsem mel pocit ze vetsina prusvihu se tyka opravdu
unstable..

Diky za komentar

Honza

--
Jan Schier
KU Leuven   ESAT/SISTA

On leave from
Inst. of Information Theory & Automation
(UTIA AV CR)
Prague, Czech Republic