Xfree 4.0.2 + polofunkci ceska klavesnice

Radoslav Bodo bodik@students.zcu.cz
Mon, 26 Feb 2001 12:16:13 +0100 (CET)

Dobry den,

prave jsem updatoval z potato na woody. Pricemz se mi samozrejme i
updatovaly veskere balicky kolem Xek. Vse bezi v pohode az na ceskou
klavesnici.

v potato jsem mel nastaveno v /etc/X11/XF86Config toto:
Section "Keyboard"
    Protocol    "Standard"
    XkbModel    "pc102"
    AutoRepeat  500 30
    XkbLayout   "cs"
    XkbOptions  "grp:shift_toggle"
    XkbKeymap   "xfree86(us_cz_qwerty)"
    XkbCompat   "group_led"
EndSection

pricemz teste pred volanim Xek jsem spoustel jeste:
setxkbmap -symbols 'czsk(us_cz_qwerty)' -compat group_led

(postup prevzaty presne z www.penguin.cz/Czech-HowTo)

avsak pokud to same nastaveni pouziji pro server Xfree86 verze 4.0.2
(/etc/X11/XF86Config-4) tak nefunguje napriklad NumLock nebo kombinace
klaves pro prepnuti na konzoli (Ctrl+Alt+F1 a dalsi a misto nich se napr.
do Rxvt vypise ~)

mate s tim to nekdo zkusenosti pripadne vyresili jste nekdo problem ceske
klavesnice jinym zpusobem? Byl bych vam velmi vdecen kdybyste mi poradili
nebo aspon nejak navedli na nejake novejsi HOWTO

moje nainstalvane verze balicku:
xbase-clients  4.0.2-1
xfree86-common 4.0.2-1
xlibs          4.0.2-1