=?iso-8859-2?q?J=E1dro?= 2.4 na potato

Ondrej Sury sury.ondrej@globe.cz
27 Feb 2001 09:19:51 +0100

Tomáš Honzák <thonzak@atlas.cz> writes:

> Zdravím,
>
> menší dotaz. před časem tu proběhlo pár zpráviček o pokusech naroubovat 2.4
> kernel na potato a s tím spojených problémech (čeština apod.)

Co maji locales spolecneho s kernelem?

> Dostal se přes to někdo? tedy, existuje někdo, komu funguje (řekněme
> drobně upgradované) potato s jádrem 2.4, včetně locales a
> cojávímsčímtobylyproblémy? Jsem připojen přes modem, a když už mám
> stahovat takové velké balíky, ať to nedělám zbytečně... :-)

Jde o to, ze nejspise nektere balicky, ktere jsou uvedene v
linux/Documentation/Changes (nebo kde to je), asi maji zavislost na novejsi
libc6 (posledni je 2.2.2-1 v unstable) a ve chvili kdy mate novejsi libc6 a
locales (od verze janevimkolik) je treba cist co to pri instalaci pise a
slepe to neodklepavat!

--
Ondřej Surý <ondrej@globe.cz>         Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420235365000   Fax: +420235365009         Pláničkova 1, 162 00 Praha 6