cestina na HP LJ 6L

Jan Hollan jhollan@amper.ped.muni.cz
Wed, 3 Jan 2001 20:53:32 +0100 (CET)

=C8esky=20
 tisknu na HP LJ textove soubory tak, ze spustim davku, ktera napred
nastavi nejmensi hustotu cerne barvy,

 pak levy okraj (na sesty sloupec),=20
 ISO-8859-2 kodovani (to uz umely i lj4 tiskarny),=20
 prirazeni CR LF sekvenci LF (aby text nebyl jako schody)
 a Elite (cili 12 CpI, aby se vesly dlouhe radky, ktere mohou byt na
obrazovce)

 a po vytisteni max peti souboru jeste novou stranku a reset PCL
nastaveni.

Davka, jak jsem si ji napsal, zni

lpr /home/hollan/programm/bin/den1
lpr /home/hollan/programm/bin/lme $1 $2 $3 $4 $5 /home/hollan/programm/bin/=
ffr

pricemz soubory jsou:
 den1:
=2E%-12345X@PJL
@PJL SET DENSITY=3D1
@PJL ENTER LANGUAGE=3DPCL

 lme:
=2EE.&a6L.(2N.&k2G.&k4S
=20
 ffr:
<FormFeed=3D12 dekadicky>.E

(. je Escape, cili dek. kod 27)

Spravne by se asi mela i vratit hustota tisku na puvodni uroven, to ale
nevim jak (mozna se da od tiskarny dozvedet, jakou hustotu zrovna uziva).

Stary link na prehled prikazu PCL mi prestal fungovat, nasel jsem tento
novy, ktery neni moc uzitecny v lynxu, neb jsou to tabulky:
 http://www.hp.com/cposupport/printers/support_doc/bpl02705.html
(k PJL jsem nic uzitecneho nenasel).

Jenik Hollan