Problem s instalaciou

Pupala Ronald pupala@sse-za.sk
Wed, 10 Jan 2001 19:06:42 +0100

Ahojte !

----- Original Message -----
From: Petr Cech <cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz>
To: <linux@linux.sk>; <czdebian-l@debian.cz>
Sent: Wednesday, January 10, 2001 5:25 PM
Subject: Re: Problem s instalaciou

> hmm. tohle vypada bud na poskozenou libc nebo init. co vlastne spousti
volba
> rescue? rescue init=/dev/hda2 init=/bin/bash nepomuze treba jenom pro
> zakladni rozchozeni? navic bude potreba opravit /etc/fstab s/hdb/hda/

Volba bola rescue root=/dev/hda2
Takze mam skusit rescue init=/dev/hda2 init=/bin/bash ? Naraz ?
Tou volbou init=/dev/hda2 zadavame kde ma system init hladat, alebo to ma
byt "root=/dev/hda2 init=/bin/bash" ?

> Petr Cech
> --
> Debian GNU/Linux maintainer - www.debian.{org,cz}
>            cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz

Kazdopadne dakujem a skusim.
Alebo este dotaz, ked ho dam naspat do roboty na primary slave, a spustim,
ako mu "povedat" ze tu sa startuje z /dev/hdb2 ale doma sa bude z toho
isteho disku, ale z primary master ako /dev/hda2. Da sa nejak takto
nakonfigurovat povedme lilo na linux particii ?
Skusil som instalaciu z dosovskeho oddielu, ktory bol ale na inom disku,
lebo mi pripadala jednoduchsia ako instalacia z diskiet, ale "nejak se mi to
nepovedlo"

Dakujem.

Ronald Pupala pupala@sse-za.sk