pine

Filip Hroch hroch@monoceros.physics.muni.cz
Mon, 15 Jan 2001 11:28:52 GMT

Ciao

On Mon, 15 Jan 2001, Michal Kolesar wrote:

> diky snecku.. :-)
>=20
> Stejne by mne zajimalo. Zkousel jsi to nekdy kompilovat?
> Mel jsi s tim taky problemy? Nebo jsi rovnou instaloval tu binarku?

ja to tedy i kompiloval a bez problemu, mel jsem dokonce
pocit ze v Potatu uz to rovnou zkompiluje ten instalacni
balik, tj dela se to uplne automaticky (ale mozna kecam)

jinak doporucuju spis vlastni rekompiklaci nebot v pine
je callback, kazdy novy uzivatel si udela u autoru pres
mail carku....

FH