oznameni, otazka

Radek Hnilica radek_hnilica@linuxfan.com
Mon, 15 Jan 2001 14:34:44 +0100

In article <87r92f66gb.fsf@totally-fudged-out-message-id>, pdm@zamazal.org
 wrote:

>     FH> Chtel bych se zeptat, jestli ma cenu je nejak protlacovat do FH>
>     distribuce nebo ne,
>
> Určitě má cenu zařadit do distribuce cokoliv, co je užitečné.
> A "protlačovat" to není třeba -- stačí se stát jedním z údržbářů
> Debianu.  Takže jen do toho. :-)

Rad bych take lepe rozumnel vytvareni, kompilaci atd. debianovskych
balicku.  Nicmene v "learning curve" jsem nekde na zacatku.  Dokumentace
je sice teoreticky dost ale jsem z ni vice zmateny nez aby mi pomohla.
Snad az tak pri patem cteni :).  Momentalne resim problem kompilace
balicku ze zdroje.  Presneji, mam nainstalovan Potato a chci nektere
balicky z (nevim ceho, snad woody snad sid, po te zmene v dist adresari
jsem zatim spise znmaten nez abych se orientoval).  Stahl jsme si zdroje
z adresare pool.  A ted bych je chtel rekompilovat.  Za normalnich
okolnosti bych pouzil neco takovehoto:

# apt-get source --compile balicek

to ovsem nejde v pripade ze jsem si prislusne soubory (.dsc , .tar.orig,
..) stahl sam.

pouziju tedy postup:
# dpkg-source -x balicek-verze.dsc
# cd balicek-directory
# dpkg-buildpackage -b

Jenze nevim jestli je spravny.  Mozna to jde lepe a radostneji, ale nevim
jak.  Zatim jsem na zacatku a teprve kompiluji. Kdyby byl nejaky postup
pro blbce, zajiste by mi pomohl.

V podstate shanim jakekoliv informace o praci s DEB balicky, tedy zejmena
ty co jsem jeste necetl.

Mnel bych i dalsi dotazy, ale nejdrive chci to co jiz vim popsat a
vystavit nekde na webu. (pisu v sgml <!doctype debiandoc>).

--
Radek Hnilica <Radek_Hnilica at LinuxFan dot COM>