restart - alpha

Petr Vanek - Vanous vanous@penguin.cz
Thu, 18 Jan 2001 10:19:39 +0100

> dobry den
> chtel jsem poprosit o radu. mame na pracovisti novy klon alpha-stanice
> UP1100/600/768MB (procesor Alpha 21264). bohuzel dnes v noci doslo k
> zahadnemu rebootu, ktery znicil vsechny bezici vypocty. ve /var/log/syslog
> resp. kern.log jsme nasli nasledujici serii hlasek, ktera je
> pravdepodobnou pricinou problemu:

Nedavno mi doslo k _podobnemu_ vypisu kernelu do message a po chvili hledani
jsem nasel vinika - byla to samba, ktera cely stroj bez milosti slozila.
jinak je bezproblemovy, od te doby co jsem jej zapnul a nic sam nezkazil
bezi spolehlive, pred padem mel asi 60 dni uptime. zkuste projit i jine
logy.

s pozdravem Vanous

Petr Vanek
vanous@penguin.cz