oznameni, otazka

Radek Hnilica radek_hnilica@linuxfan.com
Tue, 23 Jan 2001 12:18:08 +0100

In article
<Pine.LNX.4.21.0101231111290.1497-100000@monoceros.physics.muni.cz>,
"Filip Hroch" <hroch@monoceros.physics.muni.cz> wrote:

> nevim, jake jsou oficialni postupy, ale ja to udelal tak, ze ve ftp
> adresari si vytvoril adresarovou strukturu shodnou s tim, jak se
> distribuuje Debian, treba na CD nebo ftp, pak tam nahral balicky, pak
> spustil a naucil se ovladat dpkg-scanpackage ktery vytvori 'Packages'
> spoubor a pak uz jen dal do apt.sources tu adresu (muze to byt i na
> lokalnim disku, treba doma) a pak uz si jen balicek prohlizel v
> dselectu...

Presne tento postup jsem prave ted pouzil.  Vytvoril jsem si kopii
distribuce.  Promazal vsechno az tam nezbylo nic a pak jsem si tam
umistnil zope 2.2.4-3 rekompilovanou pod potatem.

V adresari kde je Packges jsem spustil
dpkg-scanpackages . . . >Packages

S jakymi parametry spoustite dpkg-scanpackages Vy?

Velice bych stal o ten oficialni postup.  Prosim znate-li jej nekdo, nebo
vite kde se nachazi popis, poslete sem odkaz.

Jinak co vim na toto tema, snazim se sepsat.  Prozatim je to na
www.balga.cz/hnilica/papers
Za konstruktivni pripominky bych byl velmi vdecen.

--
Radek Hnilica <Radek_Hnilica at LinuxFan dot COM>