Slink

Radek Hnilica radek_hnilica@linuxfan.com
Thu, 25 Jan 2001 10:48:38 +0100

In article <94opfc$m96$1@ns.felk.cvut.cz>,
"=?iso-8859-2?Q?Roman_Kolb=E1bek?=" <rkolbabek@volny.cz> wrote:

> Poradi mi nekdo, kde v soucasne chvili stahnout nebo jinak ziskat
> instalacni CD na Linux Debian Slink. Chtel bych si neco prelozit pro LRP
> a udajne toto je nejsnazsi moznost, jak toho dosahnout.

Ja jsem si slink okopiroval bokem jeste nez ho vyradili z distribuce.
Mam ho ovsem na HD. Je toho caa 1.25GB ale ted jsem se dival, mam to bez
zdroju.  Nicmene budete li hledat, tak nekde existuje archiv starsich
verzi debianu.  Melo by tam byt vse.  Mozna nejaky README. Nebo se skuste
podivat nekde na www.debian.org.

--
Radek Hnilica <Radek_Hnilica at LinuxFan dot COM>