kam psat vlastni veci pri bootu

Petr Stehlik pstehlik@sophics.cz
Fri, 26 Jan 2001 08:58:32 +0100

> On Thu, Jan 25, 2001 at 10:57:53PM +0100, Petr Cech wrote:

diky vsem sedmi lidem, co mi zatim odepsali.

> ja pouzivam update-rc.d, pricom skript je v /etc/init.d/

OK, to chapu. /etc/rc.boot zatim radeji nepouziju, neb si nejsem jisty,
kdy presne je volany. A zrovna treba to zapnuti DMA na discich by bylo
dobre provest az PO fsck, abych pripadne (pokud to DMA nebude fungovat)
neznicil pri fsck vsechna data.

> vid man update-rc.d

prave jsem v /etc/rcS.d nasel soubor README a pak hned dalsi v
/etc/init.d, ktere me velmi pomohly (vubec jsem netusil, ze tam budou -
holt nejsem jako JXD, ktery prochazi vsechny adresare na disku MC a
studuje obsah :)

> a /etc/init.d/skeleton - Model for use by writers of init.d scripts.

tohle bylo to posledni, co mi k uspechu chybelo. Diky vsem!

Petr