Nejfunguje cestina po nainstalovani libc6_2.2-6

Radek Hnilica radek@moraviapress.cz
Mon, 29 Jan 2001 18:19:59 +0100 (CET)

> No nie je to tym, ze binarky z potata hladaju locale v
> /usr/share/locale/xxxx ?

Neni, prehledl jsem ze se ten program snazi otevrit .../cs_CZ.iso...
kdyz se mu to nepodari tak sjusi dalsi dva a nakonec se chytne.
Proste ocekava locales na jednom ze tri mist.  Vsechno je v poradku.
Jak jsem objevil pozdeji, problem je v tom, ze po upgrade
z libc6_2.1.3 na libc6_2.2-6 mi setlocale vraci jine hodnoty, nez pred
tim.

--
Radek Hnilica <Radek_Hnilica at LinuxFan dot COM>