licq grr

Vitek Burda (noname2) burdav@cs.felk.cvut.cz
Wed, 11 Jul 2001 23:33:21 +0200

lide dobri, pomozte pravemu chudakovi! ;-)

az do vcera vsechno fungoval tak jak melo, pak se mi zaplnil disk (ja
fakt nevim proc ;-) a pak se mi ztratil cely contactlist z licq.. cozpak
o to, to uz se mi stalo nekolikrat (vzdycky sem ho nageneroval z
adresare users) jenze ted mi to pise

noname2@h226:~$ licq
23:31:11: [WRN] Licq: Ignoring stale lockfile (pid 2397)
23:31:11: [ERR] Unable to load plugin (qt-gui):
/usr/lib/licq/licq_qt-gui.so: undefined symbol: sizeHint__C7QDialog.
noname2@h226:~$
-----
a tim to hasne ;-( jedine co me napadlo bylo, apt-get remove licq a
nasledne apt-get install licq-ssl (kdyz uz je v distro ;-) oba kroky
"vzaly s sebou" i balicek s qt pluginem, takze by mel byt novy

jenze v teto chvili jako BFU sem zcela bezradny ;-( uz sem i tuhle
situaci zazil a hlasku videl, ale nepamatuju si jak sem ji odtranil a
licq rozchodil... ;-|

diky za Vase rady
Vitek