glibc-2.2.3-8

Pavel Houdek p.houdek@seznam.cz
Fri, 27 Jul 2001 13:23:37 +0200

Dobry den
Potykam se s problemem kde najit balik glibc-2.2.3-8, Ten je potreba pro
instalaci locales (stala se mi takova zacatecnicka nehoda pri upgradu a ja
jsem je bohuzel odinstalil)  Stare locales (stable) nesli natocit kvuli novym
osttnim balikum z unstable a locales z unstable nesli natocit kvuli
zminovanemu baliku glibc...
Vypomohl jsem si figlikem a to tim, ze jsem tuhle knihovnu rucne dopsal do
databaze baliku... Locales se podarilo nainstalit ale trochu kriceli...
Nicmene stejne bych mel rad system v poradku.

Kde tedy lze nalezt .deb balicek glibc-2.2.3-8 ? Vyhledavani baliku na
debian.com me ho nenaslo...

Dekuji za radu
--
Pavel Houdek