KT133A a 2.2.x kernel (was Re: FW a 2.4.2 kernel)

Petr Stehlik pstehlik@sophics.cz
Mon, 04 Jun 2001 12:20:44 +0200

> =

> tak ze v ni nejsou (zname) chyby. vetsinou to chce par sublevels, az se=
> da do poradku. Jinak zalezi, jake mate "stesti" na HW. Ja si treba uspe=
sne
> nicim pocitac 2.4.x (normal, pre, -ac) kernely a zatim OK. Ono to tak h=
rozne
> neni, ale dost lidi se stale jeste boji nasadit 2.4 v (o hruza slovo)
> "mission critical" podminkach.

upgradoval jsem hardware, na kterem nam bezi server - ted je tam KT133A
chipset a ATA100 disk. Kernel 2.2.19 na disk pristupuje v PIO0 modu,
uplne vsechno co muze urychlit pristup na disk je defaultne vypnute.
Zkousel jsem zapnout -X66 a -d1 hdparmem, ale neprojevilo se to, i kdyz
mam zakompilovanou EXPERIMENTAL podporu pro ten south bridge.

Pokud neznate nejaky patch pro 2.2.x resici ATA100 disky na KT133A
chipsetu, tak asi budu muset upgradovat kernel na 2.4.5. Je to uz ta
stabilni verze (viz diskuze nahore), nebo jeste ne? A co vsechno musim
upgradovat v Debianu 2.2, aby nadale fungovaly vsechny serverove veci
jako je pripojeni LAN do internetu s maskaradou, ftp, www, ICQ atd.
(staci neco jako ipmasq.deb pro 2.4.x?)

Diky.

Petr