LaTeX + cestina + testing

David Rohleder davro@ics.muni.cz
05 Jun 2001 13:09:28 +0200

Radoslav Bodo <bodik@students.zcu.cz> writes:

> > Ahoj,
> >
> > Snazim se rozchodit psani ceskych dokumentu v LaTeXu. Pouzivam soucasnou
> > testing
> > distribuci debianu.  Driv byl k dispozici balik cslatex. Ten uz je ted
> > zastaraly. Jak nejlepe
> > postupovat? Napadlo mne pouzit postup popsany na
> > http://www.cstug.cz/cslatex/index.html.
> > Existuje vsak nejake elegantnejsi reseni?
> >
> samozrejme .. nevim co je napsano na te strance ale v testing staci pustit
> a pohrat si s texconfig :)))
>
> vse jde uuuuplne samo

Asi jak komu. Mne to rozhodne samo nejde.

latex nejakyceskydokument.tex hlasi

\This is TeX, Version 3.14159 (Web2C 7.3.1)
(dopor.tex
LaTeX2e <1999/12/01> patch level 1
Babel <v3.6Z> and hyphenation patterns for american, french, german, ngerman, n
ohyphenation, loaded.
(/usr/share/texmf/tex/latex/base/letter.cls
Document Class: letter 1999/04/29 v1.2z Standard LaTeX document class
(/usr/share/texmf/tex/latex/base/size12.clo))
(/usr/share/texmf/tex/generic/babel/czech.sty

! Package babel Error: You have used an old interface to call babel
(babel)                You may expect compatibility problems wit other packages
.

See the babel package documentation for explanation.
Type  H <return>  for immediate help.

l.54     \bblstyerror

? x
Type <return> to proceed, S to scroll future error messages,
R to run without stopping, Q to run quietly,
I to insert something, E to edit your file,
1 or ... or 9 to ignore the next 1 to 9 tokens of input,
H for help, X to quit.
? x
No pages of output.

--
David Rohleder						davro@ics.muni.cz
Institute of Computer Science, Masaryk University