LaTeX + cestina + testing

David Rohleder davro@ics.muni.cz
06 Jun 2001 10:51:47 +0200

Vladislav Cerny <blackie@zf.jcu.cz> writes:

> 3. woody/sid (CsTeX integrovan do distribuce, rozchodil jsem takto):
> a) v ciste nainstalovane distribuci zeditovat /etc/texmf/language.dat
>    (odkomentovat radku s 'czech')
> b) /etc/texmf/fmutil.cnf (odkomentovat radky s 'cont-cz', 'csplain',
>    'cslatex', 'pdfcsplain', 'pdfcslatex'
> c) potom mi TeX hlasil, ze mam moc stary LaTeX, takze jsem zeditoval
>    /usr/share/texmf/tex/latex/base/latex.ltx (zakomentovat radky cca.
>    515-530, od \ifnum do \fi) - zde nevim, proc je tu problem
> d) 'texconfig init'

Skvele! Toto opravdu zafungovalo. Diky.

Nejvetsi problem byl asi v tom bodu c), pres ten jsem se nikdy predtim
nedokazal dostat. Asi mu nejvic vadilo \edef\fmtversion{1999/12/01},
akorat mi neni jasne, proc to nevadi ostatnim formatum.

Je to imho zrale na bugreport, ale bude to muset udelat nekdo jiny nez
ja, protoze tomu moc nerozumim. Co vy na to?

David Rohleder						davro@ics.muni.cz
Brno, Czech Republic