prechod potato->woody a X 3.3.6->4.0.3

Filip Hroch hroch@monoceros.physics.muni.cz
Wed, 6 Jun 2001 12:26:03 GMT

Ciao

ja jsem taky udelal podobny prechod, presne stejne jsem
dal dist-upgrade ale mel jsem vetsi uspech. Automaticky
me v sustemu zustali dva baliky z 3.3.6:

xserver-common-v3
xserver-svga

a ty jsem se pokusil smazat a prejit kompletne na 4.0.3.
Po rucnim smazani a kompletnim upgrade jsem si hral s
instaltorem 4.0.3 a Xka nejela atd. Nicemne, ne korektne a
bohuzel mam takovou kartu, jak jsem uz o tom psal,
kterou ty novejsi Xka korektne nepodporuji. Proto si myslim,
ze instalator spravne neupgradoval ty funkcni baliky
z 3.3.6. Je mozne, ze je podobna situace i u tebe.

Klavesnice me ale funguje jak ma (us_cz_prog) a tak
myslim, ze problem muze byt nekde jinde. Treba v Xresources
nebo tak. Klavesnici nacucnu pres xkbcomp a ne v XF86Config.

FH