? - instalace..,, uz magorimm

Jiri Masik masik@nc25.troja.mff.cuni.cz
09 Jun 2001 13:53:54 +0200

"dd" <cc@dd.cy.cern.ch> writes:

> Mohl bych vas poprosit o radu..
>
> Rad bych presel z RH na debiana, ovsem nejsem schopen rozhodnout
> jakou verzi bych mnel stahnout.. Domam mam nejakou 4CDckovou potato
> verzi.
>
> Ja bych ale radsi mnel doma neco kde pobezi novejsi veci.. kamarad
> podobne upgradoval potato na woody.. to same bych chtel udelat ja.
> jenze ja bych take rad rovnou instaloval nejakou novejsi verzi.. a
> zde je ten problem.. ? KDE JE ? Jak je spolehliva a co nani teda
> spustim? ..
>
> Rad bych provozoval napriklad KDE2.1 a podobne ...

> [...]

Woody zatim nema hotovou instalacni cast, takze jedina spolehliva
cesta je nainstalovat potato a potom provest upgrade. Aktualni baliky
woodyho muzete sehnat ziskat ve formatu k vypaleni na CD (viz odkaz
dole na cdimage.debian.org), jestli mate nekoho, kdo to vypali. Dalsi
moznost je obstarat si jen baliky, ktere skutecne z woodyho chcete
instalovat, seznam umi vygenerovat apt-get/apt-zip, v archivu listu je
postup.

                Jirka

Cvicne jsem zkusil na pocitaci, kde mam potato, pridat do
/etc/apt/sources.list archiv pro woodyho a dat apt-get install kdebase.
Na tomto stroji by si to zadalo 41MB.