leakujici "testing" apache?

Jiri Maly ~@8--0.net
Wed, 13 Jun 2001 10:45:04 +0200

[Omlouvam se panu Cechovi, ale "odpoved" jsem poslal primo jemu
misto do diskuse]

> sam, nebo jeste nejakym modulem?

php4, domxml, mod_rewrite - pokud muzu verit memstat tak
u techto modulu se pametove naroky nezvetsuji.

> shodne maximalni pocet vyrizovanych pozadavku :))

Ted si nejsem jist jestli rozumim ;)

Ale pokud mam zmensit maximum pozadavku na proces tak to jsem
udelal ted mam mimo jine:
Timeout 300
KeepAlive On
MaxKeepAliveRequests 100
KeepAliveTimeout 15
MinSpareServers 5
MaxSpareServers 15
StartServers 5
MaxClients 40
MaxRequestsPerChild 100

Kde jsem relevantni hodnoty zmensil, ale jediny efekt bylo pouze
prodlouzeni doby za kterou lokovana pamet apache preroste unosnou
mez.

--
Zdravi
Jiri