"do not edit DEBCONF area!"

Petr Stehlik pstehlik@sophics.cz
20 Jun 2001 11:09:42 +0200

Zdar vsem,

ted jsem se vzdalene pres ssh setkal s nainstalovanym Progeny 1.0 (coz
je 100% compliant Debian nebo jak to tvrdi na svych strankach) a v
souborech jako /etc/hosts nebo /etc/resolv.conf jsou tluste poznamky
tohoto typu:

#### nic needituj rucne nebo zemres! Toto je DEBCONF area! etherconf
#####
127.0.0.1    localhost
1.2.3.4      masina
#### konec zakazu rucni editace # konec etherconf areje #####

no a protoze ja prave potrebuju zmenit to "masina" na nebo jineho,
nevedel jsem, jak to udelat, abych neporusil ten striktni zakaz. Neveda
co debconf je jsem zkousel veci jako 'man debconf', 'man etherconf' a
jine. Nakonec jsem se trosku dovtipil, ze se debconf mozna spousti
pomoci dpkg-reconfigure <balik>, jenze jsem uz nijak nezjistil, co je
"etherconf area" a jaky balik obsahuje "/etc/hosts" rekonfiguraci.

Za pomoc (staci URL s popisem co je debconf a etherconf) predem dekuji.

Petr