Vyroba CD Woody

Peter Paluch Peter Paluch <peterp@frcatel.fri.utc.sk>
Sun, 24 Jun 2001 15:57:13 +0200

Zdravim vsetkych,
=-=-=-=-=-=-=-=-=

mam problem s vyrobou Woody CD.

Predovsetkym, od cias zavedenia package pools su do tychto pools nahadzane
vsetky verzie balikov, aj tie, co patria do testing, aj tie, co by mali byt
v unstable. Takto je archiv neprehladny, lebo nemozno povedat, ktory balik
do ktoreho release vlastne patri.

Problem cislo 1 vznika uz v case, ked si chcem urobit mirror: ci chcem alebo
nechcem, musim stiahnut cely pool vratane tych verzii balikov, o ktore nemam
zaujem. Problem cislo 2 je, ze s takymto mirrorom si nerozumie
dpkg-scanpackages, ktory sa spusta ako sucast skriptov debian-cd. Ide o to,
ze dpkg-scanpackages mi vynada za viacere verzie tych istych balikov a do
vysledneho suboru Packages zapise informaciu len o jednom z nich, a to
spravidla o tom starsom (niekedy si vsak vyberie aj novsi - podla coho sa
rozhoduje, neviem presne, zda sa, ze je ovplyvneny poradim suborov, v akom
sa nahrali na disk).

Moja otazka je teda: ako mozno uz pri mirrorovani Debianu specifikovat,
ktory release si chcem omirrorovat? Nejaky sposob predsa existovat musi, ved
nakoniec, maintaineri Debianu tiez musia mat prehlad, ktory balik do ktoreho
release patri. Keby to nevedeli, nemohli by vytvorit ani subor Packages,
ktory maju na FTP. (Ina vec je, ze na tento subor sa nemozem spolahnut, lebo
podla mojich vlastnych skusenosti bol niekolkokrat pri woody mierne
out-of-date).

Eventualne ak ma niekto napad, ako tento problem riesit, dajte mi vediet.

Vopred vdaka.

Zdravi
Peter Paluch