Vyroba CD Woody

Peter Mann Peter.Mann@tuke.sk
Thu, 28 Jun 2001 09:29:04 +0200

On Sun, Jun 24, 2001 at 03:57:13PM +0200, Peter Paluch wrote:
> Problem cislo 1 vznika uz v case, ked si chcem urobit mirror: ci chcem alebo
> nechcem, musim stiahnut cely pool vratane tych verzii balikov, o ktore nemam
> zaujem.

ak chces mat mirror iba tych balikov, ktore pouzivas, tak skus apt-proxy, ak
komplet napr. woody, to ti poradi Petr Cech ;-)

> nakoniec, maintaineri Debianu tiez musia mat prehlad, ktory balik do ktoreho
> release patri. Keby to nevedeli, nemohli by vytvorit ani subor Packages,
> ktory maju na FTP. (Ina vec je, ze na tento subor sa nemozem spolahnut, lebo
> podla mojich vlastnych skusenosti bol niekolkokrat pri woody mierne
> out-of-date).

no stava sa to, ved preto je woody testing, mne robili problem najma
zavislosti apache-ssl + php4, vyriesil som to tak, ze php4 mam z unstable ;-)
(i386 je celkom ok, s php je problem na sparcu)

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE