lpd - poslem 1 stranku vytlaci tri - vyriesene

Marian Cavojsky cavojsky@soria-grey.sk
Thu, 1 Mar 2001 11:31:54 +0100

On Wed, Feb 28, 2001 at 08:00:32AM +0100, Václav 'ax' Hùla wrote:

> Ja sem zvolil lprngtool, ktery si o potrebne programy rekne a je komplet
> zabaleny v baliccich :-)

Cele som to preinstaloval na lprng a tiez to nepomohlo. Potom ma napadlo
skontrolovat tlaciaren, priamo cez tlacitka na nej a zistil som, ze je tam
nastavene COPIES=3. Uz to funguje. Win driver asi tvrdo vnucuje pocet stranok
kedze sa to na nich neprejavilo.

Windows&Office jsou jako droga. Krasny a prijemny prvni dojem,
zvyknes si a nemuzes uz bez nich zit.
A pak zacnou prichazet vedlejsi ucinky ...