Kontrola systemu

Peter Mann Peter.Mann@tuke.sk
Thu, 1 Mar 2001 12:47:21 +0100

On Thu, Mar 01, 2001 at 12:33:41PM +0100, Ondrej Mach wrote:
> Existuje nejaky obecny postup jak zkontrolovat, ze (nekdo :-) ) zmenil soubory
> nainstalovanych balicku (tj. prepsal je svymi nebezpecnymi :-) ).
> Je mi jasne, ze je treba zkontrolovat md5 soucty nainstalovanych souboru, ale nenasel jsem
> nikde zadny prikaz ci skript, ktery by to delal.
> Dekuji za nakopnuti spravnym smerem.

standartne 'debsums', ale to nie je iste, pretoze ak niekto zmeni subory, moze
zmenit aj tie sumy :-)

takze bud tie povodne sumy napalit alebo pouzivat ine softy, napr. tripwire
atd. (to doplnia skusenejsi)

--

5o

  Ing. Peter Mann		     e-mail: Peter.Mann@tuke.sk
  UVT - TU Kosice		     ICQ # : 12491471 - KLFMANiK
    PM2185 RIPE
			They came in the name of Mu with one mission:
   			    to free all sounds from copyright