Cestina a XDM x KDM

Rudolf Novak novak@hvezdarna.cz
Sun, 04 Mar 2001 15:12:08 +0100

Dobry den,

asi to sem nepatri, protoze to je pravdepodobne dosti hloupy
zacatecnicky dotaz (jsem hloupy zacatecnik), ale  mam drobny problem s
cestinou.

Pokud mi nebezi na stroji KDM ci XDM tak mi v X Window (s managerem
Enlightenment) jede diakritika zcela OK. Pote, co nastartuji XDM nebo i
KDM (protoze muj PC chci sdilet vice uzivatelum z nekolika slabych
pocitacu v siti), prestane mi psat X-Window cesky. Nejak bych to tusil
jako problem prepsanych fotnu - ze by to XDM ci KDM cetlo jine
konfiguracni soubory nez X? Ale koukal jsem se do /etc/xdm a /etc/kdm a
nenasel jsem mozny problem.

Tyka se to nekterych programu (StarOffice, kEdit a pod.) - kuprikladu
netscape 6 mi píše češtinu dobře.

Druhy problem, ktery mam, je Mozilla. Kdyz nainstaluji Mozillu 0.8, tak
jako superuser ji spustim, ale jako libovolny jiny user ne. Pokud si
ovsem v adresari necham .mozilla z minula (s maily a pod). rozjede se
uplne v pohode. Tady uz me doopravdy nenapada, cim by to mohlo byt.

Moc dekuji predem za jakoukoli radu...

Rudolf Novak