Upgrade po vikendu -> nefunkcni ovladace hlasitosti

Radoslav Bodo bodik@students.zcu.cz
Tue, 6 Mar 2001 15:58:09 +0100 (CET)

Dobry den vsem,

prijel jsem v nedeli po vikendu s tim, ze se nejspise zase udala sousta
novych veci a tak jsem upgradnul balicky v dobre vire, ze bude vse v
poradku ... instalace probehla vporadku, ale az dnes jsem si vsimnul, ze
softwarove ovladani hlasitosti prestalo znicehoznic fungovat.

Pkud vim tak se zadner dulezite fajl ktere by na to nemely mit vliv mozna
neco v modutils ale DPKG nezarval nic :((((

Neco podobneho se stalo v tutez dobu u kamarada, ktery taktez upgradoval,
ale jemu prozmenu blblo pouze XMMS. (u nej stacil downgrade; u mne XMMS
funguje avsak nereaguje na zmenu hlasitosti :(

Shrnuti: XMMS i mpg123 prehrava jak zbesile avsak nelze regulovat
         hlasitost :((

Moje konf: i586, Debian 2.2 GNU/Linux Testing(woody),
           zvukova karta CMI8330,
           Kernel 2.4.2; ovladace SB Compatible (OSS)

zavedene moduly: soundcore, sound, uart401, sb_lib, sb

nevite cim by to prosim mohlo byt ??? nejaky proklety bug ? nic jsem na
debianu v novinkach nenasel :(

Uvital bych jakekoliv rady .. dekuji mnohokrat

bodik

                                          Radoslav 'bodik' Bodo
                                          bodik@students.zcu.cz