Win ME

Zdenek Kabelac kabi@informatics.muni.cz
Wed, 7 Mar 2001 13:27:40 +0100

On Wed, Mar 07, 2001 at 12:02:57PM +0100, Vladimir Michl wrote:

> To umi i win95 fdisk a rekl bych ze i DOS fdisk. Akorat rekne ze
> nezna typ partition, ale vzdy mi umoznil nastavit tam boot flag.

Nevim - co si pamatuji tak jsem s tim mel vzdycky problemy
a nebylo snadne windows premluvit aby delaly to co maji -
ale je faktem ze jsem s temi windows zase tak moc nehral - treba
to byly nejake divne verze...

--
             There are three types of people in the world:
               those who can count, and those who can't.