(no subject)

Jan Becvar jean@24.cz
Wed, 07 Mar 2001 19:39:08 +0100

U nas mame ps tiskarnu na win2000, zatim jsme byli lini a nechtelo se
nam ten tisk rozchazet pres lpr. Momentalne vec vytiskneme do
.ps souboru a pak na ten soubor spustime skript:

#! /bin/sh
smbclient //pocitac_s_tiskarnou/tiskarna -U moje_jmeno -N -c "print $1"

Vy to budete muset nejdriv prohnat pres magicfilter (magicfilter.deb).
Zrejme u Vas bude lepsi pouzit nejaky lpr balik (jestli to jde - nezkoumal jsem)