device/socket/fifo

Radoslav Bodo bodik@students.zcu.cz
Mon, 12 Mar 2001 00:06:27 +0100 (CET)

On Fri, 9 Mar 2001 reddragon@lanelec.spk.cz wrote:
> Pri jakekoliv kontrole disku at jiz automaticke, ci rucni dostavam stale
> stejnou hlasku:
> Special (device/socket/fifo) inode 144723 has non-zero size.
>
> Chyba je sice vzdy odstranena, ale pri dalsi kontrole se objevi zas.
> Podotykam, ze na to nema vliv verze jadra (zkousel jsem radu 2.2.x i 2.4.x
> a to kernely predkompilovane z distribuce i zkompilovane mnou) a je uplne
> jedno, jestli je zapnuta nebo vypnuta podpora udma (pomoci hdparm ci primo
> v jadre).
>
> Predpokladam tedy, ze jsem bud neco nekde prehledl, nebo bude problem
> [...]

  Nevim co mate za radu Debianu .. ja osobne mam ted Woody a tahle chyba
se zacala objevovat u mne presne po poslednim updatu (myslim ze to bylo
minuly tyden v pondeli) a to same jeste i na jinem stroji (updatoval ve
stejnou dobu jako ja).

  Z toho ze se to nestalo jen mle bych nejspis usoudil na nejaky
bug. Bohuzel nejsem dost znaly abych dokazal posoudit jestli to fakt
chyba nejakeho baliku a nevic jej najit .. ted jsem prosel bug-track
zaznamy od baliku mount a ex2fprogs ale tam nic takoveho neni .. nenapada
mne kde by to jeste mohlo jit najit :(((

  Nestalo se to jeste nekomu dalsimu ????

  Myslel jsem si, ze o spravne uzavreni takovychto zarizeni se postara
jadro i kdyz to aplikace pokanha.

bodik