CsLaTex + PDF v Debianu potato/sid

Vladislav Cerny blackie@zf.jcu.cz
Mon, 12 Mar 2001 12:10:39 +0100 (CET)

Zdravim,

vim, ze je to hodne otrepane tema ale presto bych se chtel zeptat na situaci
s ceskym latexem a pdflatexem v aktualnich stable/unstable distribucich.

Jde mi o vytvareni dokumentu jako cesky postscript a PDF vcetne obrazku pomoci
texu, a to se mi naposled podarilo ve slinku. Zkousel jsem tex v potato,
v sidovi a texlive 5, ale zmineny dokument se mi vytvorit nepodarilo.

Dival jsem se do archivu, ale nasel jsem jen zminky o tom, ze to neni
vyresene, dale o konfliktu s babelem, prehled ruznych hacku, dale ze vse
funguje, ale nikde zpusob jak jednoduse to udelat (= spravny korektni postup)

Tedy postup pro potato: instalace cslatex_1.2.2.deb, zadne upravy, co
  pdfcslatex ? chodi ?

sid: cslatex integrovan v distribuci, zadne upravy, ? pdfcslatex

texlive 5: chtel jsem pridat jako paralelni instalaci do debianu vedle
  distribucni verze, instaloval jsem podle navodu, zkontroloval jsem
  konfiguraky, zase cestina spatne - ale mozna je problem v konfliktech
  s distribucnim texem, zkusim to jeste, ale presto dotaz - chodi to nekomu?

Diky za rady

Vladislav Cerny
<blackie@zf.jcu.cz>