cstocs

Martin Masin masin@fzu.cz
Wed, 14 Mar 2001 08:40:21 +0100 (MET)

  This message is in MIME format.  The first part should be readable text,
  Send mail to mime@docserver.cac.washington.edu for more info.

---559023410-758783491-984555621=:20388

On Wed, 14 Mar 2001, Vlas=E1k Jaroslav wrote:

> [...]
vat,
> ale bohuzel mi po instalaci Cstools nechodi jejich man page.
>=20
> Zkousim prenaset soubory s ceskymi znaky mezi M$ Word a SiagOffice
> (PatheticWriter), zatim ale neuspesne. Mam *.rtf soubor, na ten vypusti=
> cstocs 1250 il2 test.rtf (nebo 1252 il2 test.rtf), nicmene po otevreni =
v pw
> vidim to same , jako pred pokusem o konverzi - tzn. nespravne zobrazene
> ceske znaky, popripade cerne obdelnicky misto nekterych ceskych znaku. =
V pw
> mam nastavenu cestinu a nainstalovane Latin2 fonty.
>=20
> Dekuji,
> JVL.

	Na RTF nelze cstocs pouzit. V RTF nejsou znaky s diakritikou v
ASCII formatu, ale jsou zastoupeny sekvenci tri znaku, zacinajici zpetnym
lomitkem. Jeden konventor nedavno nekdo posilal do konference linux.cz
(viz jeji archiv). Ja jsem si jiz drive stvoril neco sveho (viz priloha).
Je to jednoduchy scriptik v perlu, ale je to bez zaruky.

					Martin Masin

Mgr. Martin Masin	    	Phone  (4202) 20 318 430
Institute of Physics AS CR  	Fax    (4202) 31 23 184
Cukrovarnicka 10	    	e-mail masin@fzu.cz
162 53 Prague, Czech Republic	WWW http://www.fzu.cz/~masin/masin.html

---559023410-758783491-984555621=:20388

IyEvdXNyL2Jpbi9wZXJsIC13DQojIEtvbnZlcnplIFJURiBzb3Vib3J1IHMg
a29kb3Zhbu0gQ0UgbmEgYmV6Q0UNCg0Kd2hpbGUoIDw+ICkgew0KIyCpuQ0K
cy9cJzhhL1wnYTkvZyA7DQpzL1wnOWEvXCdiOS9nIDsNCiMgrr4NCnMvXCc4
ZS9cJ2FlL2cgOw0Kcy9cJzllL1wnYmUvZyA7DQojIKu7DQpzL1wnOGQvXCdh
Yi9nIDsNCnMvXCc5ZC9cJ2JiL2cgOw0KIyDS8iAtIHpk4SBzZSwgvmUgZnVu
Z3VqZSBkb2L4ZQ0KI3MvXCcvXCdkMi9nIDsNCiNzL1wnL1wnZjIvZyA7DQoj
IM/vIC0gemF07W0gbmV2eXprb3W5ZW5vDQojcy9cJy9cJ2NmL2cgOw0KI3Mv
XCcvXCdlZi9nIDsNCg0KcHJpbnRmICRfOw0KfQ==
---559023410-758783491-984555621=:20388--