qmail + vpopmail

Martin Man Martin.Man@seznam.cz
Sun, 25 Mar 2001 18:06:04 +0200

On Thu, Mar 22, 2001 at 01:54:57PM +0100, - = k o l i s k o = - wrote:
> [...]
> A to z mnoha duvodu.
>
> Rad bych ale zachoval chod. Aby prechod probehl OK. Bez potizi..
> Je na to nejaky jednoduchy navod?
>
> A dalsi vec.. Zkousel jsem si trochu s qmialem a vpopmailem hrat
> na testovacim stroji.. Kdyz jsem zkousel lokalne rozesilat postu,
> posta uzivatelum dochazela.. a skladovala se v adresari /var/spool/mail...
>
> vpopmail ale se snazil vybirat postu z $home/Maildir...
> takze hlasil error, ze zadna posta neni...
>
> Jde mi pouze o to prejit ze sendmailu na qmail s popem... a to hladce..
>
> mate s timto nekdo prakticke zkusenosti?

Já jsem dělal něco podobného z eximu na qmail, a dá se říct, že po přečtení
Life with Qmail, lwq.pdf někde z qmail.org jsem to rozběhl docela rychle,
navíc v debianu je třeba změnit doručování do ~/Maildir, což se dělá někde v
/etc/init.d/qmail a jede to, jako pop server se dodává qmail-pop3, pouze stačí
odkomentovat v /etc/init.d/qmail aby se nastartoval a jako imap lze pohodlně
používat courier-imap, akorát se mi občas stává, že si nerozumí s outlookem,
což je samozřejmě problém...