shutdown z uzivatelskeho loginu + Dotaz

Petr Stehlik pstehlik@sophics.cz
Tue, 27 Mar 2001 08:31:40 +0200

> Mam doma "krabici". Jedna se o starickou 486, ktera zprostredkovava me domaci
> siti pristup do Inetu (pres modem). Nema ani monitor, ani klavesnici.
> Problem: jak ji korektne vypnout?!

no vzdyt je to o odstavec vys jasne napsano. Sestra (i ostatni) stisknou
Alt+Ctrl+Del a az se rozblika svetylko mechaniky (at uz floppy nebo CD),
tak proste vypnou masinu.

Pripadne by slo opravit ten skript, at misto reboot udela shutdown, ale
u 486 neni ATX zdroj, tak je to jedno.

> Proto by mne take zajimalo jak to udelat, aby mohl rad halt (shutdown, reboot)
> normalni (nebo jen mirne nenormalni) uzivatel.

ten alt+ctrl+del je jeste jednodussi nez psat na prikazove radce
shutdown, takze doufam, ze tvoji pribuzni budou spokojeni.

Petr