RedHat > /dev/peklo; install Debian

Karel Tejnora jr. karel@tejnora.cz
Tue, 27 Mar 2001 21:09:10 +0100

Dobry den,
	potreboval bych zmenit distribuci na web-server z RH 5.0 na Debian 2.2.
Z nekolika soukromych i profesnich duvodu. Potreboval bych ale
predpripravit si distribuci a v inkriminovanem case dat disk do serveru  a
pretahnout data z RH do Debianu a debian pak dat na puvodni disk. Napadl
mne postup, vse pres SSH (uz nakonfigurovano...pro RH i Debian-predem) na
RH:
* tar -cv * > zaloha.tar
* dat zaloha.tar nekam uplne jinam
* format
pak : prohodit disky nabootovat z Debianu: tar -c * > debian.tar mount
/dev/hdb1 /mnt/disk mv debian.tar /mnt/disk v /mnt/disk : tar xvf
debian.tar opet prohodit disky.

Jde mi o to, ze nechci kupovat disk, protoze do www serveru nepotrebuju
cpat novej 20GB a nejakej 3GB se uz neda sehnat a k cemu mi bude. Jde to
nejak jinak? A pokud mozno bez monitoru a klavesnice?

Jde nejak sebrat konfiguraci jadra z RH a vyjit z ni na Debianu- tedy
novej kernel. Je tam u udelana sitovka.

Dekuji, Karel T.