ATX poweroff

Michal Bozon bozonm@users.vscht.cz
Mon, 14 May 2001 10:18:25 +0200

Zdravim.

Mam problem s vypinanim stroje (ATX) pod Potatem.
Po `shutdown -h' se na konci objevi `Power off.', ale
pocitac se nevypne. Nepovedlo se mi to ani v nejnovejsich
kernelech (2.4.4) a s podporou APM ci ACPI, ale to snad
neni potreba, protoze RH6.2(CZ) se mi vypina krasne, pritom je
tam 2.2.14. Zkusil jsem zmenit parametry u 'halt'
v /etc/init.d/S90halt (priblizne tak se to jmenuje) na ty co
jsou v RH (tusim -i -d -p). Ale nepomohlo.

(Deska je ASUS A7V 1.02)

Netusi nekdo kde muze byt ten zakopany pes?

Diky.

--
Michal Bozon
Institute of Chemical Technology, Prague (student)