lilo 21.7 & velky disk

Petr Cech cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz
Tue, 22 May 2001 21:04:31 +0200

Vasko Miroslav napsal:
> ahojte,
>
> pod dojmom, ze podpora diskov >1GB v tejto verzii lila

he? mozna >8G. 1G snad chodily furt, ne? aspon ja jsem se nesetkal s
problemem.

> funguje som sa ho rozhodol vyskusat (kompilovane
> zo zdrojov v unstable, presnejsie 21.7-3)
> bohuzial, neuspel som

co to znamena? na jakem HW - deska, chipset, procesor, jak je rozdeleny disk

> skusal som aj "lba32" aj "linear" volbu. "lba32" zacala
> natahovat jadro,
> ale zhruba v polovici sa zasekla
> "linear" vykrikovala uz pri prikaze "lilo", ze je jadro
> prilis velke (ma
> 1,3MB)

to je 2.4 kernel, zo? 2.2 takhle velky ani byt nemuze

				Petr Cech

"Resistance is futile. Open your source code and prepare for assimilation."  Peak