lilo 21.7 & velky disk

Filip Hroch hroch@monoceros.physics.muni.cz
Wed, 23 May 2001 13:34:29 GMT

Ciao

taky se pridam se svymi zkusenostmi.

Nove lilo zatim moc nepouzivam, ale ty stare me bez problemu
bootuji 27G disk.

Co znamena ze se v polovine zasekne? Pokud Lilo vypise na zacatku
bootovani:

LI 0x0....

je problem s geometrii disku (musi se but specifikovat rucne
nebo zapnout LBA v BIOSu nebo radeji pouzit grub). Lilo nejak
vypisuje co zrovna dela v cem se zasekne podle pismen L I L O
a legenda je popsna v manualu Pokud uz je jadro natazene i
kdyz z poloviny, tj vypsalo se

pak je problem uz s jadrem.

Ja jsem zkusil udelat jednou velke jadro a to melo tak cca 700k.
Nemohl jsem pouzit moduly.

Od te doby rvu do modulu vse, co se da a problemy se velikosti
jadra nemam. Obvlast doporucuju pakaz 'kernel-package' ktere
po jednoduchych operacich primo vyrobi balicek s jadrem i moduly,
ktery pak naistalujete treba i na jinem pocitaci.

FH