POP3 a FVWM2

Rudolf Novak novak@hvezdarna.cz
Mon, 28 May 2001 18:58:29 +0100

Zdravím,

v poslední době mi velmi učarovalo fvwm, ke kterému mi Filip poslal i
nějaké pěkné konfiguráky, takže mám všechno nastavené celkem pěkně a
jsem víceméně naprosto spokojený. V rámci experimentů jsem si psutil
gnome-wm z .xinitrc a také se mi docela líbil. Hlavně proto, že měl
nahoře takovou moc šikovnou lištu, do které jsem si mohl kde co
nastrkat. Asi nejmilejší mi byla ikonka s ICQ (gnomeicu) a hlavně ikonka
appletu, který kontroloval poštu i na POP3 serveru. Dnes jsem se díval
na man xbiffu i muttu, projel jsem si help uvnitř muttu, ale nikde jsem
nenašel nějaký návod, jak to používat na POP3 vybírání a SMTP odesílání
mailů. No a protože se mi vůbec nechce vzdávat krásně rychlého fvwm
(updatoval jsem ze stable debianu 2.2.18 na progeny podle
www.progeny.com a jedou mi tu teď X ve verzi 4 a je to o poznání
rychlejší... AMD 700, 16 MB Matrox G400 a 256 MB RAM (o UDMA 40 GB disku
ani nemluvím)), už jen proto, že po krátkém ůvodním nadšení mi to
gnome-wm přijde trochu moc wokenní (tedy těžkopádné a neuživatelské :).

jde tedy nějak spouštět ty applety nebo si nakonfigurovat xbiff a mutt
tak, abych poznal, kdy mi na POP3 dojde pošta a nemusel startovat
gigantickou mozillu, čeká-li mě v mboxu jen jedna věta například? Nebo
se to dělá nějak jinak?

Dík moc za info

Rudolf