locale v unstable + Xfree 4.0.x a Cirrus

Filip Hroch hroch@monoceros.physics.muni.cz
Tue, 29 May 2001 09:06:05 GMT

Ciao

vracim se ke svemu starsimu prispevku. V testing je locale sice
nefunkci, ale v unstable na ktere jsem updatoval je vse na 100% OK.
Obvlaste zajimave a na vyssi urovni je vyreseno spolecne s glibc 2.2
zcela k me spokojenosti.

Nicmene unstable je opravdu unstable diky Xfree4.0.3 ktere ma
v debianu dokumentovany bug pro moji graf. kartu Cirrus Logic GD 5434,
ktera bohuzel nefunguje vubec ackoli je oficialane podporovana
a v Xfree3.4 funguje bezvadne. Na penguina do HW to mozna dam
az v pripade ze to opravi a bude to fungovat.

FH