Tisk pod Debianem/Testing

Filip Hroch hroch@monoceros.physics.muni.cz
Thu, 31 May 2001 13:17:25 GMT

Ciao

problem jsem mel i na potato s kombinaci printtool+lpr
prisel jsem na to, ze existuje bug, ze printtool funguje jen
s lprng, ale ani to me neslo. Zkousel jsem ruzne kombinace
a pak dosel k memu oblibenemu lpr+magicfilter. Apsfilter
me taky nefungoval. Chce to oproti printtoolu se jen trochu
vic snazit pri konfiguraci samba printeru.

Princip debugovani je takovy, ze lpr nedela nic, jen preposle
ze sveho stdinputu na nejaky sitovy port, jinak nic. Takze
se v /etc/printcap podiva na vstupni filtr. Ja tam mam napr
zaznam:

lp|hplj5|HP LaserJet 5P:\
        :lp=/dev/lp0:sd=/var/spool/lpd/hplj5:\
        :sh:pw#80:pl#66:px#1440:mx#0:\
        :if=/etc/magicfilter/ljet4l-filter:\
        :af=/var/log/lp-acct:lf=/var/log/lp-errs:

Kdyz poslu:

echo "ahoj" | /etc/magicfilter/ljet4l-filter

tak me na stdout vypise presne to co leze na tiskarnu.
Takhle na to asi prijdes.

Jestli funguje paralel. port se dozvis z vypisu lsmodu.

FH