Klavesnica v X

root root@okvkod04.sse-za.sk
Sun, 25 Nov 2001 16:34:39 +0100

Ahojte vospolok!

Mam mensi problem s klavesnicou v X.

V prilohe zasielam svoj upraveny /etc/X11/xkb/keymap/xfree86.
Je v nom len to, co som doplnil k existujucemu. Takisto Vam zasielam na
zhodnotenie klavesnicovu cast XF86Config, ktory je prelinkovany na
XF86Config-4.

Takto to mam nastavene ja. A teraz dotaz : neviete preco nemozem prepinat
na textovu konzolu pomocou ctrl-alt-F1-6 ?
Alebo: je mozne inak nastavit XF8Config, aby mi prepinal medzi us a
sk_qwerty klavesnicou ? Skusal som to cez XkbKeymap "sk_qwerty",
ale tam mi sice klavesnice prepinal, ale na us boli namiesto niektorych
znakov len blbosti, a to znaky * & % z us klavesnice isli, ale cislice nie.
Namiesto cislic tam boli `, bodka hore, a ine blbosti.
Takto, ako to mam ja mi prepinanie us-sk, aj mapy znakov funguju v pohode, ale
neviem sa prepnut na textovu konzolu.

Dakujem za help

Rony pupala@sse-za.sk